خداوندا


من وخدا


 

خداوندا؛

دقیق یادم نیست آخرین بار؛

کی خود را پیدا کردم؛

اما خوب یادم هست؛

هر گاه که گم شدم؛

دستم در دست تو نبود ...

 

                         02.jpg



نظرات شما عزیزان:

پرنیان
ساعت22:55---14 مرداد 1391
روز بارونی؟
ما قدر وقیمت کل عمرمون رو هم نمیدونیم چه برسه به یه روزش.


تبسم
ساعت20:47---14 مرداد 1391
سلام اجی خوبی ممنون خبرم کردی اپت عالی بود ببشید یادم رفت خبرت کنم حالا بیا ببین اپام خوبه یا نه خوکشله

بیخیال
ساعت19:55---14 مرداد 1391
واییییییییی چقدر سوال حالا جواب کدومو بدم؟؟؟؟؟؟
بابا بیخیال این وب شو بیا میهن یا بلوگفا
وب من تو لوکس بلوگ خود به خود حذف شد این اتفاق برای چند نفر دیگه افتاد.....اگه برای تو هم این اتفاق بیفته دیگه ادرس دوستاتو نخوای داشت یعنی دوستات پررررررررر........پس یه وب دیگه درست کن
الان میام
ببینم کی می تونم اپ کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 17 مرداد 1393برچسب:,| 15:40 | نسیبه |