خداباماست


من وخدا


sms-khodavand-92radsms.png

 

 

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش

راه آسمان باز است ، پر بکش

او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند ؟

اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .



نظرات شما عزیزان:

مهدی آخا...!
ساعت4:36---17 مرداد 1391
سلام. آجی...به نظر من؟؟
نظرمن؟
آها نظرمن: اول خاطراتتو بنویس بعددیگه بقیه ش هرطور دوس داری!
راستی: آورین که اومدی میهن...
دیگه: آها...آدرس وبو بده...من میخوام زودتر ازهمه برم اونجا فوضولی...
ها ها ها ها



بیخیال
ساعت14:22---15 مرداد 1391
نه میگه وب من شلوغ شده که خاطراتمو مینویسم؟؟؟//؟؟

بیخیال
ساعت11:03---15 مرداد 1391
سلام

اول اینکه کجا وبلاگ درست کردی؟میهن .....

بنظرم موضوع وبت عالیه...مطالبتو خیلی دوست دارم

هم خاطره بنویس هم طنز هم شعر...پاسخ:سلام اره میهن درست کردم ممنون از نظرت فقط فکرنمی کنی یه کم شلوغ بشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 17 مرداد 1393برچسب:,| 15:43 | نسیبه |