باتو


من وخدا


با توام با تو خدا
يك كمي معجزه كن
چند تا دوست برايم بفرست
پاكتي از كلمه
جعبه اي از لبخند
نامه اي هم بفرست

*
كوچه هاي دل من
باز خلوت شده است
قبل از اينكه برسم
دوستي را بردند
يك نفر گفت به من
باز دير امده اي
دوست قسمت شده است

 

با توام با تو خدا
يك دل قلابي
يك دل خيلي بد
چقدر مي ارزد؟
من كه هر جا رفتم
جار زدم:
شده اين قلب حراج
بدويد
يك دل مجاني
قيمتش يك لبخند
به همين ارزاني

*
هيچ وقت اما
هيچ كس قلب مرا قرض نكرد
هيچ كس دل نخريد

*
با توام با تو خدا
پس بيا اي دل من مال خودت
من كه ديگر رفتم اما
ببر اين دل را دنبال خودت


عرفان نظر اهاري



نظرات شما عزیزان:

مرتضی توانگر
ساعت0:00---15 آبان 1389
راستی خیلی قشنگ بود...

مرتضی توانگر
ساعت23:59---14 آبان 1389
سلام خوبی؟
ممنونم از نصیحتت عزیز
امیدوارم که موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| 26 آبان 1389برچسب:,| 18:59 | نسیبه |